pátek 2. ledna 2015

Nexus 4 výměna displeje za patnáct stovek

aneb když Vám proklouzne mezi prsty na zem několik tisíc a je Vám do vzteku, breku nebo obojího :)


Cena v CZ servisu se pohybuje kolem 3 tisíc. Hodnota mobilu je asi 4-5 takže se tady nabízí pooholédnutí po alternativách a jedna by tu byla:

Díl displeje s dotykem a rámečkem/kovovou deskou z Anglie bez cla přes Ebay za 1 575,- i s poštovným a poplatky.
Original New LG GOOGLE NEXUS 4 E960LCD Display+Touch Screen Digitizer with frame

Objednávám a za 4 pracovní dny už troubí venku GLSka a hřeje se mi v ruce mini balíček s nálepkou Royal Mail.

How To aneb jde se na věc

Postupoval jsem podle tohohle návodu. Šroubovák na mini hvězdičku jsem koupil v železářství za 60 Kč a místo plastových lopatek jsem použil 2 kreditky. Lepítka jsem neřešil.
Doporučil bych rukavičky vzhledem k jemnosti elektroniky a mikro konektorů kterým se pot z rukou nemusí líbit. K videu bych dodal upozornění na tenký lem kolem slotu simkarty který mi při sundavání zadního krytu okamžitě prasknul. Zapomněl jsem vyndat simku :O Baterka fest přilepená a musel sem jí vytrhat ven nožem z boku a docela se pokroutila uvidíme jestli jí zůstane výdrž. V podstatě se telefonem musíte prorozebrat od zadu až k rámu s displejem. Jemná práce ale vše kupodivu bez zádrhelu.

Dopadlo!

Citlivost dotyku je bez rozdílu oproti originálu. Kvalita obrazu také nevídím  rozdíl. Při pohledu na detaily ze zadu nic neprozrazuje druhovýrobu včetně popisků mikropísmem na konektorech nebo kvalitě hran kovové desky. Jediný rozdíle je že rámeček kolem displeje není tak tmavý ale je víc stříbrný. Další rozdíl je výraznější kroužek kolem stavové diody pod displejem. Jinak fajn a příště už s gumovým obalem :)




Přehazování součástek do nového vpravo





Pozor na prasknutí plastu nad slotem SIM



4 komentáře:

  1. Zdravím, mohu se zeptat opravdu to bylo vše bez problémů a tak "easy" jak píšete ? Chystám se na to samé, ale mám trochu obavy. :))

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíte to na videu jak je to easy. Nejhorší je sundat zadní kryt. Je to dražší ale určitě výrazně jednodušší než fénovat a trhat samotný digitizer a lepit tam nový. Pokud praskne zadní kryt, nový se taky prodává za rozumnou cenu. Pro jistotu bych doporučil opravdu rukavičky kvůli potu ...

    OdpovědětVymazat
  3. Pořídil jsem displej od stejného zdroje a výměna byla bez problému. Bohužel jakmile vložím Sim kartu do telefonu, tak to sim nechce najít a jakmile telefon restartuju, tak přestane fungovat dotyk. Neměl byste tip čím by to mohlo být? Díky

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím. Zkusil jíné simky. Možná znovu rozebrat a zkontrolovat / přecvakat vnitřní konektory. Mě funguje pořád bez chybičky.

    OdpovědětVymazat